פסיכומטרי – הכנה לפסיכומטרי עם טיפים של 7 שנים! |

הבלוג הכי פסיכומטרי!

פסיכומטרי מנצחים ב- 7 דרכים !

בלאק אאוט בפסיכומטרי

יום חמישי 19 כיולי, 2012

למדו לבחינה מספר חודשים, אם יעירו אותנו באמצע הלילה נוכל לדקלם מילים בעברית, באנגלית, בעיות מתמטיות והסברתיות אך ביום מועד הבחינה הכל משתנה. לפתע אנו לא זוכרים כלום, לפתע השעון נראה כמו מוניטור שמכריע את כף המואזניים, פסיכומטרי לא רק שהוא נשמע מעט מאיים, רבים יטענו כי הוא באמת כזה, אחת הסיבות העיקריות לציון לא מספק הוא גורם הלחץ שאנו חשים לפני הבחינה או במהלכה או במילים אחרות בלאק אאוט.

איך לא לקבל בלאק אאוט בבחינה

אתם לומדים למבחן הפסיכומטרי הרבה מאוד זמן, אתם עוברים שבועות ואפילו חודשים בלימודים אינטנסיביים לקראת הבחינה. כך שאת החומר אתם יודעים, המסקנה מכך שצריך להיות רגועים. איך עושים? אם למדתם בקורס פסיכומטרי רכשתם את כל הכלים האפשריים כמו הטכניקות לפתרונות, איך לשלול תשובות לא נכונות עוד לפני שקוראים את השאלה בכלל, וכמובן שגם עברתם את המרתון, אתם יודעים איך מרגישים בזמן הבחינה, חלקכם גם למד דמיון מודרך- איך לרגע אנו מתנתקים מהכל ומתרכזים בעיקר, הרי למדתם שעדיף לפספס דקה ולא לענות על שאלה מאשר להפסיד מבחן שלם. עכשיו לטיפים המקצועיים.

להתכונן ליום הבחינה

היום הגדול עוד מעט מגיע, אנו כבר עוד מעט מאחוריו ויכולים לחזור לחיים הרגילים, אך קודם לכן עלינו להתכונן מראש כמה שבועות, מבחינה מנטאלית מבחינה מעשית. רגע  לפני שהמבחן מתחיל עלינו לשמור על כמה כללים שיעזרו לנו למנוע  את חרדות הבחינה כמו מערכת גוף מאוזנת, מבחינת שינה ומבחינת המזון  ולהתכונן לסביבת המבחן. איך עושים זאת? בקלות רבה.

מערכת גוף מאוזנת

כשאנו מדברים על מערכת גוף מאוזנת אנו מדברים על שני דברים עיקריים: שינה ואוכל. למבחן הפסיכומטרי יש להגיע ערניים. משמע שבוע שבועיים לפני מועד הבחינה אנו מתחילים להסדיר את שעות השינה שלנו, אם אנו רגילים לישון בבקרים ולעבוד או ללמוד בערבים ומועד הבחינה נקבע לשעות הבוקר, עלינו להסדיר את שעות השינה שלנו, עלינו להתחיל לישון מוקדם בכל יום ולקום בכל בוקר ערניים ומרוכזים ואפילו פעמים שלוש לפתור בחינה בשעות אלו.

לישון טוב בלילה

לפני מבחן הפסיכומטרי חלקנו יחושו חרדות. אותן החרדות לעיתים ידירו שינה מעינינו, זה טבעי ולגיטימי ואינכם צרכים להיות מודאגים כלל. אם עברתם קורס פסיכומטרי למדתם את שיטת הדמיון המודרך, אתם יכולים להיעזר בה לפני שאתם הולכים לישון. מי שלא עבר קורס יכול לקרוא ברשת האינטרנט על דמיון מודרך ולקבל כלים מעשים כיצד להפחית חרדה. נוסף על כך אנו יכולים להיעזר בטיפות צמחי בך שיעזרו לנו להירגע מעט ויקלו עלינו להירדם בלילות. שמירה על רעננות תעזור לנו להישאר רגועים בזמן הבחינה.

אוכל טוב הכל טוב

כשם שמכונית צריכה דלק, גוף האדם צריך מזון וכמובן שהעדיפות היא למזון בריא. רעב גורם לתחושה של אי נוחות, עם זאת גם לא פעם יכול להביא לחרדות, לעומת זאת בטן מלאה גורמת לתחושה של עייפות, לכן לפני המבחן איכלו כמו שאתם רגילים לא מעט מידי שלא תרגישו רעב בבחינה ולא יותר מידי שלא תרגישו עייפות בבחינת הפסיכומטרי. כל שנותר לאחל- בהצלחה.

הוספת תגובה

התגובה